Torsdag

Hade ingen träning imorse eftersom att killarna hade skol-SM, rätt gött ändå! Sen en vanlig torsdags dag i skolan, tråkig som vanligt och trött som vanligt. Efter skolan åkte jag upp till mormor och morfar och mös lite sen kom pappa och hämtade mig och jag åkte vidare till Tessan emma och johanna för att prova lite inför nyår! Och ja nu har jag troligtvis bestämt mig, skönt!
Kan verkligen inte fatta att det snart är jul och nyår och att vi gått en termin på gymnasiet redan. snart är de det omtalade 2012, vad tror ni händer? går världen under ? om den gör det så hoppas jag på att nyår blir lyckat så att man dör lycklig iallafall. Dock så känner jag mig super lycklig nu förutom att jag behöver plugga och städa och är trött, men det är bara småsaker om man jämnför med alla bra saker och med alla bra personer i mitt liv! Är tacksam som fan för alla mina awesome kompisar och för alla som finns här i mitt liv.
Yaa nu ska jag ta och äta någonting och sedan börja fundera på en speciell julklapp.. hmmm.. haha:)
puss
haha söt.. min maja fis bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0