light up my world.

Torsdag!! shhooobree
va på SIC-galan igår, hade det faktiskt riktigt trevligt med mina innabandy kompisar :) härligt gäng de där!! Åkte iaf hem till mormor sen på kvällen och sov där, upp till sjukgymnast imorse, gjort prov i skolan och haft lite engelska. Efter skolan har jag åkt buss med min fina vän Johan sen upp till mormor igen för att hämta lite saker och äta lite gott (som vanligt)! men vad hade jag gjort utan dom alltså ? :) 
Hemma nu iaf, glad & flummig som en ärta. Fick lite stuffs på posten idag, så nu är älsklings julklapp fullbordad!! mohahah, gott :) Idag ska jag bara sitta här och ta det lungt, fixa lite, kanske städa lite och kanske sova lite.. Men är så himla sugen på att färga håret och klippa till det lite, kanske ringer någon vän och kollar läget lite om vad dom tycker!! yaya har inte tid för detta nu :) puss
jag o emma igår!
och här kommer JOHAN! hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0