your love is my drug!

finfin fredag! Svenska imorse.. gjorde inte så mycke förutom att sitta och läsa i en tråkig bok med mina kungliga klasskompisar som förövrigt har en jävla bra humor! Sen lite mat i magen.. och sen det där förbannade matte provet! och det gick som väntat.. k a t a s t r o f! jajaja, skit i det nu.
Slutade typ vid 12, för att jag och amanda o timmy va så duktiga igår!! så jag tog bussen upp till mormor och morfar, där jag spenderade lite tid tillsammans med dom två och min söta kusin sara! haha hon är goa är dom och har sagt det innan och säger det igen, jag älskar er.  
Direkt där efter åkte jag hem till Lollo runt 18.30 kanske och vi har bara softat med dip och grönsaker och en massa julmust, skrattat sådär som bara vi kan! härlig kväll hjärtat ♥
Följde ed storebror in till stan för att hämta pappa och nu äntligen hemma efter en lång dag! Så nu ska jag sova på direkten eftersom det är en viktig match imorgon, 13.00 sporthallen, be there.
Pusspussspussss
trötter!! 
söt kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0