Dag 5 – Typ av killar jag faller för.

en typ av kille jag faller för är väl en sådan kille som tycker
om mig för den personen jag är, älskar mig dag in och dag ut,
i solsken och i regn.
Han ska ha humor, vara social, förstå och stötta mig
och ha en bra personlighet, inte vara föör självsäker
men inte för fjollig.. haha.
han ska självklart se bra ut också, egentligen spelar inte
utseendet någon roll för mig, men någon som är snygg i mina
ögon kanske är skitful i någon annans?
så det är ju helt upp till en själv.
Killen ska också bry sig om mig. Han ska nästan vara som en bästavän.
han ska kunna göra vad som helst för mig.

nä nu får detta inlägget sluta här, hoppas ni förstår mina tankar.
puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0