Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.

 Det här med gymnasieval , hur kommer det bli, kommer jag lyckas? vad vill jag gå, kommer jag in på det jag vill gå? kommer jag få nya kompisr eller inte ? tappa kontakten med dom gamla? mycket som snurrar i skallen om det måset jag säga.

 Framtiden, jag har alltid varit rädd för framtiden, hur det sa bli och gå, ibland känns det som att hela världen kommer att braka sönder, och ibland att den aldrig kommer ta slut. Tänk om jag inte har någon framtid? Tänk om jag failar sjukt stort.. ? ;s

sen går jag alltid runt och ororar mig över småsaker som tillslut blir stora, stressar sönder typ.
oroar mig för saker jag inte borde oroa mig för, bryr mig för mycket om omgivningen och andra människor.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

skönt att denna veckan är över nu, nu är det bara nästa sen åker jag till trysil och har skooojjj ! så idag ska jag och maja köpa dom sista sakerna inför resan.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0