helt sjukt.

hej på er, idag har jag inte gjort ett piss förutom att jag
har varit i den underbaraste skolan på hela jorden, host.
lekt med maja en stund.
vart hemma och bråkat men bror och mamma -.-
brukar bli så nu för tiden när det är mycket som snurrar
i mitt huvud, bara att gilla läget.
Nä men annars så sitter jag här och taggar inför att sitta och
skriva nationellt prov, eller uppsats i 3 timmar.
Gott mos, fast ne... men likadant för allihopa, så ja, gilla läget :)
nu ska jag handla.. pusstomat.

Kommentarer
Postat av: Nicolaylotte

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-09-29 @ 09:04:54
URL: http://nicolaylotte.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0