torsdagkväll.

hej på er.
Ville bara berätta några saker.
 1. jag är helt död, ont i huvudet och trött och det känns som att febern börjar komma faktiskt.. 
 2. imorgon kommer det bli en bra dag!! först idrott i skolan sedan en film :) efter det hem och packa det sista och sedan ska jag ner och lämna packningen sedan filmmys med alla där sen hem till maja för att sova!!
 3. På lördag morgon åker jag till TRYSIL och åker snowboard så ville bara säga att jag inte kommer skriva här på en vecka.. men sakna mig inte allt för mycket. Vi hörs ju snart :)
 4. Jag ska ha en fantastisk vecka med min fina vän maja, men kommer sakna zanna och fiona nåt sjukt, missar till och med fionas operation. fyyyyy.. menmen, bara ingen dör så klarar vi oss.

puss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0