uuhhh..

idag efter skolan ick jag och zanna och köpte present till Fiona,
sen hem och kollade film och tittade på gymnasium..
sen vidare till fiona och kolla hur hon mådde och pratade lite där.
Hon har nämligen opererat axeln , lilla gumman.
Jaja, nu har jag nog bestämt mig för ett gymnasium iallafall,
Per Brahe Hotell Turism.
Jag känner verkligen att det passar mig, och då kommer jag nog inte
tröttna på innebandyn heller.
Jag är ju väldigt utåtriktad och gillar service och har lätt för att prata
med folk, så det kommer nog gå rätt bra.. det känns bra iallafall.
Får väl se hur det går , men nu har jag bestämt mitt val! :)
skönt

Kommentarer
Postat av: Malin

Riktigt fin blogg! :) Ha det bäst!

2011-02-22 @ 01:00:47
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0