älskar dig så att jag hatar mig

hallooojj på er ville bara berätta för er att igår var en toppenkväll! fast att jag var den yngsta bland en massa folk runt 30 årsåldern så smälte jag in på ett sätt, hade nåt så sjukt roligt och nu är madde och mattias gifta och deras underbara lilla famlij kallar man nu familjen Arbfors!!
hjälpte till och städade lite imorse sen åt vi mat från igår och tårta såklart sen åkte jag hem och har nu vart på bio med söta Martin, vi såg Bad Teacher ! Zanna har sett den innan och sa att den va kanonbra, så ja varför inte ? :) Sen kan jag passa på och meddela att jag saknar min vän maja. Sen att jag hade kul med min vän fiona igår. Sen att jag också saknar min vän Zanna som jag inte träffat på kanske 2 dagar? Sen att jag saknar min vän Louise.. ah saknad är ett stort ord som alltid är där. Men bland allt det hära så måste jag ändå säga att jag är rätt lycklig nu alltså, allt dåligt som händer vänder jag till något positivt.. ah det var mitt liv just nu, ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0