BOTTEN UPP!

en go rubrik på en ny vecka, har inte en blekaste aning om vad som händer denna veckan!!!!!!!!! bara att vädret är så jävla tråkigt så jag dör, fyfan vad trist det är! Sooool vill vi ha! sooool! Sen får jag lite panik också.. har inte tränat så bra i sommar så har världens sämsta kondis, kanske dags att börja träna upp den igen??? hoppas bara innebandyn sätter fart snart igen , längtar så mycket till att glida runt i sporthallen och ha skeeeta kul. Men detta året kommer typ bli lite kaos, ingen aning om vart jag ska eller vad som helst.. och eftersom att damlaget snart har träningsmatcher så borde vi börja träna snart.. ? menmen!
pöss hej
gammal bild.. men eftersom min dator är sönder sååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0