det va för dig och mig , för att leva en dröm.

halloj. hade en kanon dag igår. Jag och älsklingen maja tog tåget vid 9.00 till göteborg och tittade en maaaaaaassssaaaa fotboll och såg massa söta killar och åt lite gott och snacka med lite killar som satt med oss på restaurangen.. haha yeah! vilken dag alltså. Men hem igen vid 21.32, bytte tåg i Falköping och sprang i ösregn efter något som vi inte visste varför eller hur, vi bara sprang efter! men tåg därifrån vid 23.00 och hemma i habo igen 23.30, och jag tror inte vi hör hemma här, tror vi hör hemma i göteborg, för där var det stråålande sol på dagen, sen när vi skulle hem börja de regna och sen när vi kom hem hit så åskade det juu.. hmm.
Idag ska jag leka med henne igen, gröööööömt vad jag mår bra med den bruden alltså!
ha det bra så hörs vi, pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0