time don't exist

hej på er, tisdag idag.. dagarna bara rullar på och tiden bara går. Men egentligen, existerar tid? vad är tid? det är bara samma visa varenda dag men aldrig händer det samma saker, bara på klockan. Så vad är tid? det är det alla människor följer. Om vi alla stänger av våra klockor, om vi stoppar tiden. Vad händer då? slutar världen fungera ? såå.. vad är tid? Man får aldrig mer tid än vad man har vid ett tillfälle, man kan inte ta igen förlorad tid, man kan inte uppleva framtid. Det enda man har är ett ögonblick och det ögonblicket är nu..
http://zannameijer.blogg.se/ läs och titta hur söt och gullig min bästa vän är, hon är bäst och skulle inte klara mig utan henne. hon får mig att må bra. kommer alltid stanna vid din sida och aldrig lämna dig , för jag behöver någon som du i mitt liv. love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0