tjeennna!

min första dag här hemma i sverige igen var i måndags och den tillbringade jag med min bästa vän Zanna , vi har lovat varandra i sommar att vi bara ska leva livet och njuta utav att vi är unga, därför tog vi bussen med felix leo och kevin in till Gränna för att sova i hennes morfars hus, han var nämligen bortrest. Vi kom väl fram runt halv 11 på kvällen skulle jag tro, och där började ett litet äventyr och lite smått vuxenliv!
Killarna drog hem lite tidigare och då passade jag och vännen min på att ta en fika och njuta av livet, sen ta en buss hem hit till habo igen för att senare på kvällen leka med killarna igen + fiona och eddie.
Blev en sen kväll hemma hos felix där alla sov sen förutom eddie som brummade hem på sin moppe.
Idag är det onsdag och vi har lite planer för idag med.. vet inte om vi ska ha myskväll med bio eller som vi ska ha en dunderkväll med hög musik? det återstår att se! :D

På lördag så ska jag på Madde och Mattias bröllop , hjälp vad kul det ska bli och hjälp vad glad jag är för deras skull, dock lite läskigt.. för jag är inte en höjdare sådär på bröllop och bröllopsfesten, vet inte vad jag ska göra osv.. ska nämligen gå själv. Men det löser sig ! :)

nä nu ska jag sätta på en film och chilla lite innan dagen sätter fart.
pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0