14

hallååå eller. Ikväll så hade vi den sista uppvisningen på musikalen.. känns lite sådär hemskt men ändå rätt skönt. Alla har jobbat stenhårt och det gav resultat! alla är skit duktiga och bjuder på sig själva, synd bara att man snart kommer splittras från alla människor..
Efter föreställningen ikväll så var det jag och några till som inte hade fått nog så vi åkte till Furusjö för att ta ett dopp i vattnet samtidigt som det kom regn från himmelen, oförglömligt men KALLT! :o
Tagit mig en dusch och nu ligger jag och lider, har så mycket sprickor i fötterna och kan knappt röra på tårna.. men det har varit värt det faktiskt.
Jaja nu ska jag ta hand om mina fötter & rygg, hade kungliiiigt
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0