17

om 17 dagar så befinner jag mig i en bil med min bästavän ner till Italien och dess underbara Pizza , glass och sol och bad ! underbart, taggar inför det genom att den Svenska sommaren har börjat komma nu också, den bruna färgen börjar komma, idag är det ju sveriges nationaldag också, så grattis till SVERIGE ! whioo, hoppas vi får sjunga nationalsången på skolavslutningen iår förresten.. förra året fick vi ju inte det för att det var rasistiskt på något vänster.
Idag har jag tagit mitt första svenska dopp i västersjön med Emma, lagom skönt faktiskt och imorgon så går hela dagen åt att öva inför musikalen och jobba. Premiären för musikalen är ju nämligen på onsdag kväll! och jag tror jag bajsar på mig vad nervös jag är..
Allt inför skolavslutningen är nu klart.. tror jag iallafall, köpte skor igår, ett par av alla mina drömskor blev det, jag är ju inte den normala tjejen utan jag gillar ju allting som har med skor att göra! MUMMSSS

dåliga cam bilder...

nu ska jag sluta skriva här för nu är det dags för mig att göra iordning för imorgon sedan hoppa in i duschen och sen lägga mig och titta på OTH sen sova en stund.

men ni får ha det så himla bra så hörs vi, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0