have you ever been so sad you can hardly stand?

hej och hå, strax sommarlov för min del.
Denna onsdagen är snart över och den har jag spenderat med min underbara klass, först i bowling arena för att självklart Bowla vilket jag är SÄMST på.. men sen tog vi bussen för att äta på det underbara Jensen's ! M U M S.
Sen gick jag och Zanna en stund på stan, och nu har jag äntligen köpt en bikini.. fick också med mig en dunderfin långkläning hem och ett gulligt linne :) Men nu är pengarna slut (igen)

Imorgon är det torsdag och då är det dags att städa ut våra skåp och låsa dom och ALDRIG mer öppna dom.. sen är det dags för lite sambatåg om jag nu då orkar vara med på det och strax efter det ska vi 9or möta lärarna på en liten fotbollsmatch! yääh. Sen är det la dags att pynta traktorn lite antar jag inför fredag!
Senare på kvällen så ska vi äta lite avslutningsmiddag och bara ha det gött och mysa och tagga inför morgondagen då vi slutar 9an och åker till Skara för att ha roligt.
Jag är dock inte så taggad för att sluta skolan längre eftersom jag kommer sakna min klass nåt så enormt och andra människor som man aldrig kommer prata med igen.. sorgligt enligt mig.
På Skara så har jag blivit uttagen till att representera våran skola tillsammans med 4 andra nissar i en 3-kamp, får väl se hur det går och om jag spricker av alla fjärilar i magen åtestår och ser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0