måndaaaaaggggg.

längtar verkligen tills Italien, onsdag natt klockan 04.00..
det är DÅ.. det är då JAG börjar mitt NYA liv. Behöver egentligen
den nya starten nu, men jag får vänta lite till.
Ska bli så himla skönt att slippa alla problem! kan inte fatta det själv..
kan inte fatta att jag snart sitter nere i Italien och njuter av MITT liv ?
inte ofta man får göra det, så det är ett stort pris till mig själv eftersom
jag klarat mig igenom så jävla mycket.
Nä nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, utan nu ska jag
börja packa, äta mat och sen gå och lägga mig.
hejdå, jag älskar min vän.



 dom säger att man ska våga chansa, för om man inte chansar så händer ingenting bra.
När man chansat ett antal gånger och ingenting bra händer så undrar man vad som fan är fel?
När varken psyket , kroppen eller själen orkar mer.. VAD FAN GÖR MAN DÅ ?
hjälp. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0