ooonnsssdaag

hade en kanondag med Lollo igår.
Va bland annat på Citygross för att köpa ett par foppa tofflor
till Italien för bara 40 spänn. Men de är ju inte allt.. sälvklart måste
vi skoja till de lite, så jag köpte rosa och hon Limegröna och vi bytte
varsinn fot, rätt snyggt ändå med en Limegrön och en i stark rosa färg ;) haha
Sen nannade jag hos henne, vi skulle ha Harry Potter maraton men hon somna
efter 1 film.. jag vakna rätt tidigt idag med så satte på den andra medans hon sov :)
Har försökt att packa klart nu, men ena stunden så känns det som att jag har glömt
hälften och i andra stunden så känns det som jag har med mig för mycket... 
Senare ner för att lira lite boll och ta farväl!!!!!
För nu är äntligen dagen här.., hörrni, inatt åker jag. ååh så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0