skiiitmatch.

min sämsta match på hela säsongen, jäääla skiit!

ahaaja, då var matchen spelad och väskan packad & jag är helt nyduschad
och frääsch, tog en extra lång dusch idag för jag kommer nog sakna den tror jag..
Lite sisådär sorgligt att säga farväl till sina kompisar, Skiten Fiona är ju nu I Croatien
så träffar henne när jag kommer hem och likaså Pluttfian Zanna, men Maja åker ju till
Grekland när jag kommer hem.. såå a hejdå Maja vi ses om en månad!!
hmm.. känns lite knäppt ändå att va ifrån alla sina bästa vänner men som tur är så har
jag en utav dom med mig ! :* underbara och galna Lollooo.
Vet inte om jag ska sova eller inte.. kanske bäst att försöka låta bli så att man blir
extra trött i bilen sen..? får ta och fundera på det dära.
Det kommer nog nåt mer inlägg sedan om vilken panikångest jag har för att jag kommer
sakna mitt folk och att jag är rädd att jag glömt nåt.. ;o

menmen, nu ska jag skicka några sista sms med min telefon till lite fina vänner osv!
ha det KUNGLIGT nu, så hörs vi :**
pussssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0