sommarlov

Nu är allting gjort, skolavslutning och skara.. har slutat 9an och kommer aldrig mer sätta min fot i ett klassrum på hagabodaskolan. Är faktiskt glad över att inte komma tillbaka dit, ska bli skönt att lägga massa saker bakom dig därifrån och bara glömma.. men nånting som jag är väldigt ledsen över är att tappa kontakten med så enormt mycket folk och kommer sakna min klass väldigt väldigt mycket.. ;(
Men nu är det dags att försöka att se framåt och leva livet, man är ju bara ung en gång i livet. Men har inte hunnit njuta utav mitt sommarlov än, har bara hunnit spela match och det har bara ösat regn ner ifrån himlen.. men nu snart är det dags för mig att börja packa och säga hejdå till alla mina kompisar för på onsdag natt klockan 04.00 åker jag till Italien och glömmer riktigt livet för ett tag. En ny start på något sätt!!

Nä nu ska jag äta den goda maten som mormor står här och lagar och njuta!
puss på er och ha det så bra som ni bara kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0