tisssddaag

shóobreehallååhejtjenaatjaaa.

börjar denna dagen med att åka till stan med Lollo!
och sedan fixa musik till resan till Italien imorgon.
Sen packa massa.. och det får jag fortsätta med imorgon också
innan jag spelar match mot Hovslätt här hemma i Habooo.
AFJÖOJVÖDASNÖFVJOÖ, så taggad är jag att åka imorgon ! :D



hmm... fick två fega kommentarer igår från tvååå fega personer,
som troligtvis är kompisar eftersom dom kommenterade nästan exakt likadant.
Tänker heller inte publicera dom eftersom att dom inte har en jävla blekaste aning
om vad dom snackar om. Men ska ge er små två barn några tips..
1. istället för att vara anonym så säg ert namn och STÅ för vad ni säger eller aa skriver.
2. Ni är helt ute och cyklar, anledningarna till varför jag mår som jag mår just nu, har ni
ingen aning om varför, bara för att ni tror på rykten och på allt som foolk säger! Men vet ni?
jag mår inte ett skit dåligt av vad folk säger och TROR om mig, för jag vet vad som är sant
och varför jag mår dåligt.
3 SÅ LÄGG AV MED ALLT JÄVLA BULLSHIT och sköt era egna liv, om ni nu då har några.
4. försvinn från min blogg :***
5. LÖVE YOU BITCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0