1000de inlägget ! :D

Jahopp detta är alltså mitt 1000 inlägg :o
haha sjukt ju :)
Bara för att det är 1000de inlägget så ska jag skriva
om allt möjligt, väldigt långt också.. skriva mina
känslor hade jag tänkt, förklara hur det är med mig
just nu, vad jag vill ha osv..

Vi kan väl börja med mina fina underbara vänner.
Alla har kompisar, även om man är den mobbaste ungen
på jorden så har man alltd någon.
Men mina kompisar dom slår verkligen allt och dom slår alla.
Dom får mig att må bra, dom får mig att skratta, dom har fått
mig att gråta, dom har tröstat mig i svåra stunder.
Jag kan berätta allt för dom, dom vet mina brister men
älskar mig exakt lika mycket för det !
Dom är bäst, dom är mina kungar och jag älskar dom
mest i hela världen !! 
förlorar jag er så förlorar jag mig själv...


Vad vill jag ha ?
Jag vill ha nåt så sjukt mycket just nu, precis som alla andra.
Varje dag kommer man på nåt nytt som man vill ha,
men det jag vill ha allra mest är en kille i mitt liv, jag vill ha
en underbar mysig snäll rolig söt och gullig pojkvän som 
älskar mig för den jag är och aldrig släpper taget om mig.
Jag vill bli kär, känna hur det pirrar i magen, ha någon att skratta
med, dröma om en underbar framtid. 
Vara lycklig och leva livet, inte längre uppleva ondska och känna
mig olycklig och sårad.
Vill ha någon vid min sida som kramar om mig, någon som inte alltid
klagar på hur dålig jag är utan också berömmer mig..
Jag vill vara ung kär och galen.


Hur känner jag?
jag känner mig stressad, orolig och arg.
känner mig stressad för att det är så jävla mycket just nu,
alldeles för mycket, den lilla tiden man har räcker inte till..
Det är så mycket krav från alla håll.. jag måste klara
det, det , det och det.. kommer bara mer och mer hela tiden.
Får se hur det blir med tiden., om jag orkar med eller om jag
bryter ihop igen och ligger avsvimmad på golvet ännu en gång.
Jag är orolig över mina fucking betyg i skolan..
I vintras hade jag alla G och 4 VG och 1 MVG.
Ändå helt okey för att vara mig, och jag har kämpat för att nå upp
till dom betygen.. speciellt i spanska, hade IG men jobbade mig upp
till G, men vet ni? nu ligger jag på IG igen, och jag FÅR inte gå ut
med ett IG i 9an, ska verkligen inte det, har lovat mig själv.
Sen så har jag typ bara 2 av 4 VG kvar., alltså skolan
är ju förjävligt. Men det löser sig väl tillslut..
Arg är jag eftersom att jag inte klarar vissa saker som jag egentligen
kan, som ni alla vet är jag perfektionist när det gäller mig själv,
har alldeles för höga krav på mig själv.
det finns ingenting att göra åt faktiskt, det bara är så.
men jag tyker inte om det, för jag mår själv inte bra utav det.
Istället för att se det positiva i mig själv så ser jag alltid på det
negativa, ska alltid försöka göra allting bättre..
Sen är jag en sån person som sätter andra människor före mig själv.
För jag verkligen ÄLSKAR att hjälpa folk :)
att hjälpa någon , att någon behöver ens hjälp , att någon behöver dig
älskar den känslan att göra så att någon mår bättre.


Ikväll ska jag begrava mig själv i mina egna tankar.
Bara sitta hemma och ta det lungt..
umgås lite med min familj som jag aldrig gör,
puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0