angel + bildbomb!

var ute och jogga innan, sprang och sprang och sprang
så när jag kom hem spydde jag nästan och svimma lite halvt :o
haha jag är sjuk :) men det är så jävla gött.
Jaja, nu är jag trött på att sitta inne.. så jag och lollo ska in till
stan och kolla lite bio hade vi tänkt, så sitter och väntar på henne
just nu :)
En låt som jag ALDRIG kommer tröttna på.
så jävla fiiiiiiiiiiiin.



och här kommer massa mongo kort på mig..
för jag har så kul just nu :)


HAHAHA.. jag lknar en apa, och sista kortet.. ähm ah, var tvungen att ta
kort med armbågen, så va lite koncentrerad där xD

Kommentarer
Postat av: C L A U D I A <3

Hej Fin blogg ;)

Hur mår du ?

Kram Claudia

2011-03-20 @ 20:40:18
URL: http://claudiautank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0