call it what you want, but i call it happiness.

halloj, tidig uppgång för mig idag, var rätt seg för jag kunde
inte sova igårkväll -.- haha..
Jaja.. Emma kom hit vid 7 sen kom nattis och hämtade oss ,
vi åkte till Kfum och ah spelade lite boll och klubba, siiiccckkk
vad roligt jag hade! :o får se vad det blir för gymnasium..
Nu har jag beslutsångest IGEN :( inget bra alls.
Men orkar inte lägga energi på det nu för lixom vem har missat
det underbart fina vädret ute ?! tycker synd om den personen iaf..
haha, efter att jag och emma ätit på jensens och tagit oss hem så
satte jag mig ute i solen och läste.. blev tillslut att jag vaknade upp
ute på altanen.. haha xD jag är mongo :)
nä men nu sitter jag och väntar på innebandyträning nummer 2!
wiihooo, träningsfreak jaja.

bra passande bild.. :)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma

TAGGA SANDA!

2011-03-22 @ 15:01:55
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/
Postat av: Robin Hansson

Gilla Gilla!! :D

2011-03-22 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0