Dag 3 - mina drömmar.

mina drömmar med livet, vad jag önskar ska hända i mitt liv?

Jag har nog inga speciella krav på vad som ska hända eftersom att jag är rädd för framtiden, så försöker jag att inte tänka på den..
Men alla har ju önskemål såklart.
Det allra viktigaste är väl att jag ska vara lycklig, det är min dröm att bli lycklig.
& hur är man lycklig då ? ja det är väl att man till en början har ett hus att bo i , en bil att köra runt i , att ha en dunderbra familj och att ha lagom med pengar så man kan uppleva saker.
Sen finns ju den där omöjliga drömmen ni vet... köra runt i en feeeeeeeeeeet lamborghini !!! ååååååååhhhh... men sånt är ju bara att glömma om man inte lånar massa pengar från banken men sen inte kan betala tillbaka så att man får bo på gatan.. men lite vett har ja i huvudet så det kommer inte bli så iallafall ;)
Så min dröm är att bli lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0