dag 4 - beskriv en vän.

  - MAJA ATTERLING -
denna bruud är en dunderbra vän som jag inte hade klarat mig utan, inte en endaste sekund.. hon får mig att känna mig levande helt enkelt. haha, även om hon kan vara den blooondaste och drygaste personen såå man får spel och inte vet vart man ska ta vägen så diggar jag henne ändå. Maja hade inte vart den personen som hon är om hon inte hade vart lite blåååst osv.. haha nu får du inte bli arg :)
Hon har så himla många olika personligheter och det är det som gör henne så unik, och vissa av dom personligheterna är något som man bara får uppleva om man är jättebra kompis med henne, som jag är :)
mitt lilla chips är som en ängel plockad ifrån himmelen, verkligen ingenting kan jämföras med dig, du är så underbaar!! speciellt när du snackar om alla dina killar så att man stänger av öronen tillslut och släcker ögonen och somnar en stund tills du är klar.. haha nädå, men en killmagnet är du allt , du har bara inte fattat det själv än :) men det är väl för att du är sååå jävla snygg! exakt så är det.
Alla saker som vi gjort och upplevt tillsammans är minnen som lever kvar, saker man aldrig glömmer. Saker som vi hittat på tillsammans , galna saker exakt så som vi är. Galna! för som vi säger så vill man ju inte vara normal.. för det är ju trist. 
Vi har hållt ihop jättelänge nu och allt detta med gymnasiet hoppas jag inte kommer splittra på oss, tyvärr så blir det nog lätt så, man träffar nytt folk. Men jag tror fortfarande att vi kommer vara lika bra kompisar som vi är idag, nåånting som jag hoppas på iallafall .
För som sagt är du underbar och en dunderbra vän, och jag vill verkligen inte förlora dig, för då är det som att jag förlorar en bit utav mig själv.. kommer vara någonting som saknas .
Vi har ju lixom planera hela våran framid, våra pojkvänner ska bli kompisar så att man kan va alla fyra, yp åka och campa på sommrarna, vi ska skaffa barn samtidigt så att dom blir komipsar. Bo nära varandra.. Om denna framiden blir sann så är det den enda framtid som jag är inte är rädd för. 
Nä men maja stina atterling du ska veta att cajsa karin mattlin älskar dig till 1000, du är fantastisk ! 
& nästa helg ska vi röjjjaa, mohahha puss :*


 


Kommentarer
Postat av: maja världens bästa jaoo

kärlek på dej snorunge!

du är bättre än det bästa och jag älskar dej över himmel och jord :*

2011-03-31 @ 19:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0