Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar.
Låt mig få vara det sista du ser när du somnar
och det första du ser när du vaknar.
Låt mig få slumra in i dina tankar,
låt mig få vila i din famn,
så ska jag viska att du är vacker
tusen gånger varje natt
och mena det lika mycket varje gång.
Andas med mig,
djupa, stilla andetag
tills de inte längre hörs.
Låt mig lägga örat mot ditt bröst
så jag kan höra pulsen genom hela mitt huvud.
Få mig tappa andan när jag förlorar mig
i dina ögon.
Fånga mig när jag tappar bort mig själv
i havet av kuddar,
eller följ med mig i fallet
men låt aldrig mitt huvud falla mot kudden
utan din hand bakom.
Kyss all naken hud du kan hitta,
och hitta sedan mer.
Låt mig ligga vid din sida
tills dina ögonlock sakta slår igen.

Godnatt min kärlek, ditt leende är mitt hem.
Sov sött min ängel, från & med nu är du min.

// Robin


Kommentarer
Postat av: cajsa

här är ju ett tecken på vilken fin person robin är. såå grym, såå bra, såå min!

2011-03-27 @ 23:41:16
URL: http://cajsamattlin.blogg.se/
Postat av: Anna :D

ååh , va gulligt skrivet!

glad för din/ er skull cajsa !:D

2011-03-28 @ 14:32:46
URL: http://annalovisaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du skaffat pojkvän cajsa?:D grattis isf!

2011-03-30 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0