i just can´t get enough!

yes, hej på er. hoppas att ni har haft det bra!
Idag har jag iallafall haft en kanondag förutom en tung spanskalektion..
men efter skolan åkte jag och zanna in till staden för att shoppa lte kläder.
Köpte allt jag behövde, men inser nu att jag glömde köpa mascara.. jaja.
Haha, nu är nästan alla pengar brända på kläder, rätt gött faktiskt!
Jaja, sen åkte vi upp till norrahammar för att titta storebror som spelade
fair play där, vinst till dom! :)
och nu kom jag nyss hem och ska lägga mig i sängen för att titta lite moviie,
helt aloone, sadfaace:(


I helgen hittar ni mig inne i stan på innebandyplanen!
är såå sjukt taggad, men spelar gruppspelet ute i öxnehaga,
sen slutspel i idrottshuset.. tror jag ;s
men ajah, wiihoo let´s goo!

saknaaaaaar min lille robin.

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Saknar dig meeed!

2011-03-26 @ 01:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0