kämpa för det du drömmer om.

precis suttit och skrivit ett jättelångt inlägg..
men de hände nåt så att det åkte bort buhu :(

spelat 5 matcher nu i Fair play cup, vi slutade tillslut som 3a!
sjukt bra alltså, vi kom nästan till final, men det räckte inte riktigt..
Jag spelade med hosta och halsont, vilket jag inte borde ha gjort
måste jag säga, mycket värre nu och rösten börjar låta som att det
är en gubbe som pratar.. inte bra, för då kommer jag bli mobbad i
skolan igen av alla killar som säger att jag är i målbrottet :(
HAHA, aja har nyss ätit våfflor i mängder, har nog aldrig ätit så många
våfflor xD haha tjocckis :)

mongokort.. men är ni förvånade? eeeh ne.
  HAHAHA

måste berätta vad jag drömde om häromdagen,
drömde en helt underbar dröm ! :o
drömde om en jätte fin person som jag aldrig träffat i verkligheten..
men i drömmen gjorde jag det, men han var med en massa andra tjejer
så jag gick därifrån och skulle låta han va, men då sprang han efter
mig och tog mig i handen och pussaaa mig :***
blev lite kortfattat där, men vaknade helt papegoojjja överlycklig ! :)
haha , hmm undra vem jag skriver om..

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Bästa drömmen man kan få? :)<3

2011-03-27 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0