live your dream

hej på er.
Vilken helg jag har haft! fina människor fixar allt :)
började med nattbandy.. vi skulle vara bondar, haha!
aaaaaaaaaaaap najjs var det iallafall ;)
igår så spelade jag match,vinst ännu en gång med 8-1!
kungaar på nåt sätt.
efter matchen åkte jag och maja hem hit och tog på
oss lite kläder och smink och tog bussen in till stan,
åkte till nellie för att fira hennes födelsedag!
Mycket lyckad kväll måste jag säga, så himla gött att
leva livet för ett ögonblick :)
Sov där också så kom nyss hem..
idag ska jag nog bara slappa, eller ta en promenad sen.
jaja bilder från nattbandyn nu, PUSS !







klaga inte på att vi är smutsiga.. det är meningen.
klaga inte på mina tjocka ben :( det är muskler.. haha.
klaga inte på att vi har keps inomhus.. det var soligt.
nä men ni fattar grejen.. haha fan vad jag tjööötar xD
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0