ljusen är tända.

så grymt gott med fotboll ute nu igen.. så sjukt vad jag saknat de!
 jaja, kom precis ut ur duschen & sitter nu i min gossiga säng med
mitt gossiga täcke och en massa tända ljus och soft musik,
jag funderar på att dra på en film så att jag kan slappna av lite..
Måste lära mig att göra det nu på kvällarna när jag tränar så mycket
så att det inte blir som innan..
Denna veckan iaf;
måndag- skola, träning.
tisdag- skola, träning.
onsdag- skola träning.
torsdag- skola, dans(om jag hinner) & match
fredag- nattbandyy!! :D
lördag- match, kvällen?
söndag- FREE :D suugen på bio (:
Roligt liv jag har alltså! skulle vilja få in en liten pojkvän i allt detta :)
då skulle det vara perfekt.. 
talk to you later my little staaaar!

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

träning är gött :)

2011-03-07 @ 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0