morsning.

gott med sovmorgon idag alltså.. :)
gick inte till skolan idag, var inte alls pigg imorse på
något sätt. fy bubblan..
Menmen, skönt för mig att vara hemma iallafall,
men missar en kanonkväll med min finaste Maja.
fy bubblan för det också!
Får väl se om jag kan hitta på nåt imorgon med den
lilla tösen istället, får se hur jag mår.
men vädret ute ? skojar ni med mig eller ?
igår gick man i skinnjacka och åt glass!!
och idag? tjocka vinterkläder...
någon gjorde himlen sne..

Rätt gött att innebandymatcherna är slut nu faktiskt,
visst det är kul att spela, men att spela 1-2 matcher
per helg tar rätt mycket på krafterna och man får ju
ingen fritid... så det är både positivt och negativt :)

Om Idioter Hade Vingar Så Skulle Alla Killar Vara I Himlen.

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Är snart i himlen ändå...

2011-03-18 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0