nu gnäller jag (igen) men ni slipper mig nu i några dagar

Japp, ni är varnade att detta inte kommer att bli ett inlägg som är roligt att läsa, men jag kan inte göra mer än att varna er right? så upp till er om ni vill läsa eller inte..
 jag har aaaas ont i huvudet i ryggen, precis som det brukar va. Men det är inte bra och äta massa alvedon och ipren dag in och dag ut heller.. inte bra alls faktiskt, men vet inte annars hur jag ska göra.. måste lära mig att slappna av tror jag. en aja. 
denna dagen började med ett stort leende på läpparna och fortsatte så resten av dagen, tills nu efter träningen.. säger bara: SDFMÖEROGJÖWENOIHIOVJRÖRO!!!???!?!?!?!?!4554545.
sånt ryck får jag på mig själv, kan tyvärr inte ta upp det här..
blä att det ska bli en så himla dålig dag av en bra dag, har haft en kanon dag egentligen och bara andats och levt, men nu kommer det tunga tillbaka.
Har heller inte hunnit med att plugga till spanska omprovet som hon såklart kommer anfalla mig över imorgon, hon är som en gam som är där och hugger hela tiden, tjatar tjatar och tjatar och ställer krav, älskar min spanskalärare väldigt mycket som ni märker. Jag skulle haft omprovet förra veckan men jag var ju "sjuk" på fredagen., haha jag är nog sjuk i morgon också, känner att jag har feber. Nä skojar bara, men skulle gärnaa velat.. fast imorgon ska ju jag och emma och våra moooooorsor kolla denna match;

underbart att få komma iväg även om det bara gäller en kväll sådär..
Men om jag hade fått bestämma hade jag vart borta i flera månader, men nu är det inte jag som bestämmer, men jag försöker göra det bästa av stuationen och stänger av telefonen så ingen kan nå mig där, loggar också ut från msn så där kan ingen nå mig, kommer inte svara på faceebook heller. Jag kommer inte att finnas på någon dag, bara i skolan -.-' men där kan jag ju hålla käften ?! :) Så lev nu som att jag aldrig funnits i ett par dagar.. om det funkar bättre så fortsätt leva utan mig, men kommer iaf sätta på telefonen om nån dag.

man kan tro att jag mår bra , för jag kan inte hålla leendet tillbaka, men utsidan säger ingenting om insidan.
Ja nu ska jag inte störa er mera , ha det kungligt.

snälla, kom och krama mig, kom och håll om mig, kom och pussa mig på pannan, kom och låt mig sova i din famn, kom och ta hand om mig, kom och prata med mig, kom för jag behöver dig..

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

meh ;/

kommer ju sakna dig <3

2011-03-22 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0