skulle inte jag ha en paus från detta?

jo det stämmer.. skulle egentligen inte skrivit, skulle inte satt på mobilen
heller för den delen.. men var tvungen för imorgon kan inte mamma och
pappa väcka mig för jag har sovmorgon, så nu måste jag ställa alarm på
mobilen, mobilen blev bombaderad av alla sms och missade samtal, men
svarar inte på nåt eller jo ett sms.. det allra viktigaste och från den finaste
person som finns. sjukt hur du kan få mig att le.
Jaja, anledningen till att jag skriver här är för att jag vill berätta att jag haft
en kanon dag med emma! wiihoo alltså, hon är väldigt braa den bruden!
Sen så ville jag också berätta att jag har världens bästa vän,
allvarligt kolla här vad gulligt hon skrev om mig, kan inte fatta att det är
mig hon skriver om.
Zanna, mig löv dig.
http://zannameijer.blogg.se/2011/march/please-dont-crush-me.html#comment
ALLA borde läsa!!
men strunta i den fula bilden hon valt, väääldigt gammal.
Jag hade till o me hål i näsan..
ajah hörs när vi hörs. hej

Kommentarer
Postat av: MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fin blogg!

KRAAAM!!!

2011-03-24 @ 18:21:20
URL: http://malvampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0