sleetet.

majjaa stack precis, vi var duktiga och gick upp vid 10 idag
och satte på en film, och har suttit ute lite i solen nu och pratat :)
härligt! och nåt som är ännu härligare är att jag är ledig både
imorgon och på tisdag ! :D wihoo, fast på tisdag så ska
jag in till Kfum och träna med sanda elit tjejerna.
och på onsdag har mamma fixat biljetter till Linköping-Arsenal.
Så jag emma och våra söta mammor ska åka upp till linköping
och titta lite damfotboll :) lovely.
Något som är mindre bra är att jag har ätit massa godis..
så har fått 3 äckelpäckelsäckel finnar i pannan, damp alltså!
sen så ja har jag ångest så ska ut och jogga senare, de behöver jag:)

här ser ni en annorlunda och helt osminkad Cajsa...
ingen vacker syn, jag vet.

freeeeeeesch, äh näää..

gillar mig själv mycket bättre när jag är sminkad osv..
fatta vad sjukt egentligen :o
fan vad lätt att vara kille -.-

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

alltid snygg! <3

2011-03-20 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0