underbar låååååt



tomt det känns utan att träna.. bara sitta hemma med dom äckliga spanskaböckerna.
Hann plugga i 10 minuter sen somnade jag.. ja ni märker ju hur tråkigt och svårt spanska är?
Jaja, blir ingen skola för mig imorgon iallfall.. fryser fasst att jag sitter med två tjocktröjor tights och mjukisbyxor och ett täcke.. brrr, istiid känns det som. Sen ska man försöka vara barnvakt åt Gustaf samtidigt -.-
haha, den skitungen kan ju inte sitta still så satte honom framför datan med lite glass nu, då blir han nog nöjd ett tag ;) nu kom Calleballe hem också, ska ge honom lite mat, sen förtjänar jag att ligga i soffan och somna bort. haha, låter lite som att jag är en mamma nu i detta inlägg.. vem vet vem vet? :o 
 och robin jag lovade att jag skulle tacka för den fina text du kommit på helt själv. såå tack fina underbara du.
hörs senare. pussen på rumpen ;*

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

Kan det vara jag som tipsat om låten? :')

2011-03-28 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0