världens sämsta dag.

rubriken står helt klart för sig själv.
vart en redigt jobbig dag idag, startade som vanligt
att jag världens morgontröttaste person försov sig en timme..
15 minuter innan bussen gick vaknade jag.. JAG ÄR LYCKAD :)
Senare till skolan med idrott och 2,5 timme fucking KEMI på
morgonen.. men bara för att jag också kan vara världens gladaste
person så får jag alltid ett leende på läpparna bara att
någon säger "morot" .....
senare på dagen spanska.. och ni vet hur det går
då mellan mig och min lärare.. fyfan rent ut sagt, pallar inte.
jaja, hem och stressa , vidare att träna, jobbigt som fan.
sen hem duscha, äta, kollat film, Mean Girls 2,
mycket bättre än 1an helt klart!
& nu skriver jag med en vääldigt fin person, så nu får ni
inte störa längre.. hihi.
pusss på er ;*
SOMMARTIDER.

Kommentarer
Postat av: Robin Hansson

trevlans morot ;)

2011-03-08 @ 23:35:27
Postat av: claudia

Sv ; okej ;P njaa inget specielt vaknade nyss ;p

2011-03-09 @ 10:29:19
URL: http://claudiautank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0