10 Maj 2011!

hej allesammans, idag är det absolut ingen vanlig dag!
Idag så är det min vän Zanna Meijers 16 årsdag!
Det firade vi med att gå i skolan... men att göra det lite extra
lyxit och skojigt är ju alltid en punkt på schemat när någon vän
fyller år! så jag maja och fiona hade en MAAASSSAAA bilder på henne
och satte upp över hela skolan, himla roligt att till och med små söta
6or kommit fram och sagt grattis till henne idag :*
Efter skolan åkte vi hem till henne och tvätta bort lite smink.
Efter det tog vi en rask promenad till mig för att sola!
men rastlösa tjejer gick in efter en halvtimme och stekte hamburgare
& åt MASSAAA glass! exakt så det ska va.. glass & sommar ! mummaa
vad hände sen då.. jo jag åkte och jobbade och kom hem för en timme sedan.
Försökt att läsa ut min bok också men går inte bra! har redovisning på den imon,
hjälpande mig.. ska upp 05.45 imorgon för att läsa klart den och skriva..
BAJS vad jobbigt.
nä nu ligger min söta lillebror här och sover brevid mig.. och vi som skulle
titta på film ;( menmen.. godnatt på er :*

GRATTIS MIN EKORRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0