19:e maj..

hej, förlåt förlåt förlåt för min soppiga uppdatering!
men har vart rätt mycket nu i både skola och i livet så
har varken hunnit eller orkat.
Efter en jobbig skoldag igår så följde jag med zanna hem
och taggade match, orättvis förlust med 2-1.. men allt är inte
rättvist, bara att kämpa på!
när vi kom hem så somnade vi rätt fort, kollade ca 10 minuter bara.
Imorse vakna vi vid 1, härligt att vara ledig från skolan både idag och
imorgon. om ca 45 minuter är jag nere och tränar lite boll och vid
denna tiden imorgon så jobbar jag.
På lördag så åker jag till mitt favvo ställe Göteborg med Louise
och shoppa en hel del avslutningskläder och en del annat får vi
väl hoppas på. Vi ska få en kanondag där nere! :)
Men nu så är det dags för mig att sluta skriva ,
vi hörs när vi hörs :) pussss!
att leva är lätt, att bry sig om saker och ting är det svåra
speciellt för dig.

Kommentarer
Postat av: zannaaa

men den är ju så bra :((( ja jag lyssnar faktiskt på hela nu, hahah ja jallajalla!

2011-05-19 @ 23:22:55
URL: http://zannameijer.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Så länge du mår bra så är det viktigast! =) hoppas du har haft de bra hittils.. =)

2011-05-23 @ 10:28:53
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0