23

godmorgon på er!
blev väckt utav zannas pappa 06.15 idag.. men kom inte upp
förens halv ändå, men har inte blivit väckt eller gått upp så
tidigt på typ 2 år.. så en redigt seg Cajsa idag.
Har idrott med där jag ska springa testloppet vilket jag inte tror
att jag kommer klara av eftersom att min hals inte är helt hundra.
Sen kommer ni se en Cajsa i pyjamas hela dagen, vi ska nämligen
ha det på vårt suckfoto så då ska vi ha de hela dagen (: hahaha
Ikväll så är det årsmöte med innebandyn och lite priser osv..
känns lite konstigt att tänka på innebandy nu alltså ;)
nä nu ska jag packa väskan och snart dra till the schooooooool
pösspösspösspösspösspösspösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0