26

Nu så är denna helgen redan över.. nu väntar den sista veckan
som består av 3 skoldagar varav en där vi ska ta "suck-foto"
men också en dag där jag har prov som jag inte har övat till..
har nämligen glömt bort det helt.. & provet är imorgon (y
Veckan efter detta så går den veckan åt att fixa och öva inför
våran musikal som jag hoppas kommer bli köttbullebra!!
Sen veckan efter det så är det uppvisning av musikal och skolavslutning!
och ja jag vet.. vi i våran skola slutar skolan en vecka efter alla
andra.. så jävla orättvist ;(
Ska in till stan denna veckan med för att köpa ett par avslutningsskor.
Vet exakt hur jag vill att dom ska se ut.. ska bara hitta dom någonstans!
nä nu ska ja glo på några avsnitt utav One Tree Hill som jag är helt BESATT
utav.. men de är bara najjjsss.
PUSSS :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0