28.

hejjj på er:)
spelade i onsdags som vi vann , as go kämpa seger!
efter de hängde zanna med hem och sov här,
skola på torsdag och jobbade och dömde match.
Igår va det ännu en seg dag i skolan sen gjorde jag inte
mer igår för det var en sån tidig uppgång idag.
Tur att skolan snart är slut ändå, fast känns rätt konstigt faktiskt..
att sluta 9:an lixom!! minns när alla andra gjorde det när man var mindre
och man var så avundsjuk.. men nu så är det jag !?!?!? :o fattar inte.
jaja, upp vid 7 idag för klockan 08.00 åkte Habo IFs U-17 lag till
Ljungby för att spela DM-match.. slutade tyvärr illa.
Ljungby var mest inne på att spela rugby så vårt lag var inte så helt
när vi åkte därifrån.. allt från stora blåmärken  på bena till
att en axel hoppat ur led.. och anledningen till att jag sitter och klagar på Ljungby
nu är deras SOPPIGA jävla föräldrar som har uppfostrat dom, för när man gör
så att en tjejs axel hoppar ur led t.ex och går därifrån och skrattar och sedan
kommer och frågar hur det går sen går iväg och skrattar igen..
det är det som gör mig förbannad -.- + att vi kämpar som fan men tydligen
så vinner alltid dom som spelar oschystast, Jaja nu ska jag inte klaga mer
det är som det är, bara så dålig stil därför jag reagerar som jag gör.
Snart kommer Zanna hit och vi ska iväg till Lisa för att grilla lite
och kolla mitt älskade älskade älskade MANCHESTER UNITED ikväll
när dom slår barca..

PUSS :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0