dream tuesday.

shoblabballaaa är mitt nya ord istället för att säga hej.
Försöker nämligen att starta om på nytt så varför inte börja med språket?
Ingen skola för mig idag inte., alldeles för utmattad och trött.
Vid ungefär 13.00 kom min bror och flickvän in och fråga om jag ville åka med
till Lager 157 eftersom Sofia har fyllt 18 och fått körkort så är de ju bara att ta bilen.
Hade en vän i skolan som mådde likadant som jag som också ville följa med
och åka ur habo en liten stund iaf.
Så en liten ROADTRIP till Gällstad med Emma, fia och pontus och en massa dunkande
musik.
Så nu vet ni min dag.
Ha de bra, kakkllooha (hejdå)

                     . TA . MIG . TILLBAKA . TILL . JORDEN .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0