perfect for me

väldigt väldigt seg skoldag idag om man säger så..
det enda roliga var musiken när jag och zanna på var sin
synt och emma på bas , spelade och sjöng till himmelen är oskyldigt blå.
allt annat var typ bara segt.. och så kommer kvällen bli.
Sitter i min ensamhet med tända ljus med musik.
det är så jag taggar morgondagens musik. Men imorgon blir
det till att väcka hela huset med dunkar musik!
efter matchen har jag heller ingenting för mig.. blir en lugn helg
helt enkelt, dels för att jag är trött sen så att jag typ inte får gå ut
eftersom att förra helgen blev lite flippat..
men men , det har jag släppt iaf. bara mamma som ska lära sig
att gå vidare -.-
nä nu ska jag äta glass.. hejdå :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är dåvaa, och jag har inget minne av att vi tog denna bilden :o hahah elelr jo lite svagt när jag tänker efter.. :*

2011-05-09 @ 21:52:00
URL: http://tessanliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0