skitsnack är där.. vart jag än går!

halloj. Dåligt bloggande alltså..
Men igår så va det skolan sen träning och sen
följde zanna med mig hem och sov här, vi vaknade
utav den förbaskade och läskig åskan och alla blixtrar.
Blev en sån jävla smäll här så i bara flög upp! buhu..
Vi hade sovmorgon till 11 idag och till frukost fick det bli
massa fruktsallad och vaniljsås till, smarriiigt! sen kom
gulliga ungar med namnen johanna och tessan och hämta oss
på deras moppar, liten moppetur sådär på morgonkvisten mahaa,
men hade orientering på idrotten och på svenskan så har jag nu
äntligen redovisat min bok!!! kungligt.
Zanna följde med mig hem efter skolan också och vi har kollat två
filmer och ätit popcorn och ätit upp en hel bullpåse.. ja idag är det
trötter och tjockis dagen, precis som alla andra dagar :)
Men ska iväg och dansa om en timme typ.
Sen hem och sooooooova!
ajah ha de bra puusss!

försök att förstå & va där och hjälp mig upp när jag faller.
jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0