sminkdocka!

exakt så känner jag mig, känner mig som en sminkdocka!
bara för att man har dansat, men blää de känns inte najs.
menmen dansen gick lite sisådär idag, för jag gjorde fel en gång xd
en skit i de.
Har precis ätit en saftig hamburgare som jag stekt åt mig själv,
kung på att steka haburgare.. MUMS!

nu sitter jag och försöker få ihop en resension av boken och en uppsats
som man ska lämna in.. lite svårt när man inte läst klart boken.
och uppsatsen, a det ska handla om krig, 2 världskriget.
Tycker faktiskt sånna filmer och att sitta och lyssna på bengt är kul
men när man ska skriva en stor uppsats själv så är de inte kul längre ;(
Nä nu ska jag fortsätta lite här, sedan funderar jag på att gå ner och träna
lite boll..

här kommer lite ego cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0