streetdance, cool chey

shooobbaa.
Fick VG- på mitt engelska nationella prov ;o rätt grymt, för att vara mig..
Men sen så hann jag inte göra så mycket mer i skolan, utan jag och emma
och tessan fixa oss inför våran dansuppvisning. Har väl dansat i några timmar nu..
kan ju säga att jag är helt slut.
Menmen dansuppvisningen gick helt okej, var fett nervös innan..
men släppte så fort man kom upp på scen!
Imorgon ska vi dansa inför skolan, jävlar vad man ska släppa loss då :D
hahaha, här kommer bilder!

jag och gooa therese

maria, lovisa, jag , tessan & emma

maria, lisa, frida, elin,emma,tessan,lollo,nattis & jag

lollo & jag.. här ser ni vad äckligt mycket smink man måste ha ;o

maria, lollo, jag , tessan & emma

Kommer nog fler bilder en annan dag! :)
puss,


Muntligt nationellt i matte imorgon.. undra hur de ska gå.
Men om jag får G så blir jag stolt!
sen dansuppvisning igen dåå.

Yäääässs, nu börjar livet på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0