tisssda

hallojhalloj.
Lyckad och solig dag idag, känner verkligen att skolan börja glida mot
sitt slut vilket jag ser mer fram emot efter varje dag!
Suckfoto dag idag i skolan, haha skoj och väldigt skönt att gå i
pjamas i skolan! men va ändå riktigt varmt :)
Ikväll så har jag vart på årsmöte, mycket trevligt osv...
Såg att mamma skrivit att hon är stolt över mig på facebook och det är
ju tur att någon är stolt över mig iaf, kom faktiskt hem med ett pris
för ; poängdrottning och jag kom också hem med det finaste
priset ; Player Of The Year. Det behövdes väldigt mycket faktiskt :)

Imorgon är det skola sen åker man till egnahem för att lira lite boll
och efter det blir det myskväll med Zannann & Majaan :*

puss

Kommentarer
Postat av: Maddes sambo

Grattis Cajsa! Det är du värd!

2011-06-02 @ 08:34:27
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vad kul!

hoppas du får en bra dag idag

2011-06-06 @ 10:46:18
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0