vilken jävlaaaaa skit

när man tror att man kan lita på någon, den personen man litar mest på i hela världen, när den personen sviker dig, vet du hur det känns då? om inte så kan du försöka att föreställa dig..
När man har et svårare än vanligt försöker och försöker men ingenting hjälper, det är ju förfan då jag behöver ditt stöd, det är då du ska prata med mig även om du är arg eller vad det nu är, det är ju nu jag behöver dig som mest, det är nu jag inte längre klarar mig själv, det är nu som energin är slut, det är nu jag skiter i allt, skiter i allt förutom mina vänner, för just dom kan jag inte skita i.
Jag har kämpat , kämpat och kämpat mig fram för att kunna klara mig och leva varje dag så bra som möjligt. Men alla gör misstag det vet vi alla, vissa gör större än andra.
Men det som folk ser är vad dom hör och vad dom själva tror på.. istället för att snacka vidare all skit så kan man tänka såhär; hade jag velat att någon annan personer berättade detta till andra när det handlar om mig?
då kan du ställa om hjärnan och tänka vad som är sant , folk överdriver saker och ting, det är så det funkar i världen, eller iallafall i världen jag lever i , gaaaaaaah så jävla trött på habo nu så jag allvarligt snart drar.
Men här är ju mitt liv, det är ju här jag kämpar, jag har kommit hit för att visa att jag är stark.. men jag har redan visat det? jag är inte den som ligger kvar och lipar, utan jag reser mig upp för att försöka igen.
Men vissa saker tål inte ens jag, dom människorna jag bryr mig mest om är mina riktiga vänner, och då menar jag RIKTIGA, inte dom som pratar skit bakom ryggen istället för att fråga mig ? ah men iaf mina riktiga vänner , dom sätter jag före mig. ALLTID.
fyfan för habo, fyfan för folket, fyfan för allting.
vill flytta, snälla mamma och pappa !?!?!?!??!?!
seriosoooo , pallar inte!
 & ni som tänker såhär i skolan;
men hjälp vad hon överdriver på sin blogg att hon inte mår bra osv osv.. men ändå går runt och ler.
om ni tänker så , så ska ni få en liten förklaring till det!
Det är så att jag är en glad person på yttersidan, en person som skrattar åt minsta lilla, och jag finner ingen anledning till att gå runt och ser sur ut även fast man är det. Lixom det är min åsikt och dom som bryr sig kan prata med mig, och dom som inte bryr sig kan ju bara draaa?? då behöver man inte ens kolla på mig ?
 & då undrar ni varför jag skriver på bloggen nu om det ska vara min åsikt och inte någon annans och då är det såhär att bloggen är MIN inte DIN, jag skriver MINA åsikter och saker jag tycker, inte DINA åsikter och vad du tycker. FATTARUUU GREJEN ? :) bra.
klart slut hej!


                I . WOULD . DO . ANYTHING . FOR . YOU 
I love you for real and not pretending like a fucking bitch that wants attention.

fuck everybody , it's my life, not your's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0