- som vi lever våra dagar, så lever vi våra liv -

Nöjd med min helg!
I fredags tog jag det bara allmänt lungt eftersom att jag igår, lördag, skulle åka till Vänersborg 10.00 för att spela match! och fyfan i helvete ösvjdnhöwefljg VAD GRYMMA VI VAR !!! så himla underbart , och ja så himla kul att spela. Det blev 4-4 mot serieledarna Vänerborg. Dom kom ner från Div 1 iår osv.. haha aa den satt fint.
Senare på kvällen så skjussade mammsen in mig till Tim, sov där inatt. mööjjsspöjjs! Sen imorse så åkte jag upp en sväng till mormor och morfar och dom skjussade sedan mig till jobbet, började jobba vid 14.00-19.00. Rätt fint. Fått lite lön nu också, så lite rikare. men en 500 kronor stoppar jag ner i min sparkassa som jag ska ha när jag fyller 18 år! då jag och mina vänner ska ut och resa, mumms på det.
Emilia är bäst.. skulle hälsa er det från henne.. jag lovade. så nu vet ni...
Aa men ledig imorgon, rätt fint alltså! oså aa.. puss på er.
världens sötaste kille, extra söt när han sover också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0